2013. május 13., hétfő

Back again

Sziasztok Kedveskék!


Visszajöttem, legalábbis eddig úgy áll. :D
Igyekeztem, tényleg nagyon, de annyi szarság volt az életemben, a suliban, hogy szerintem itt aludnátok el, ha elkezdeném, de! De leadtam a szakdolgozatom, befejeztem a félévi vizsgáim, és már csak a védés elkészítése, és a nagy vizsga van hátra, szóval igyekszem visszajönni, és írni, írni, írni, mert hiányzik! :)

Szóval nagyon köszönöm azoknak, akik érdeklődtek, hogy mi van a bloggal, köszönöm azoknak, akik olvasták volna, de nem tudták, és köszönöm azoknak is, akik a sulis időszakon átsegítettek!

A fejezet íródik, minél hamarabb igyekszem hozni, addig pedig kérlek nézzetek be néha, néha, hamarosan frissítek képeket, hátteret, fejezetet! :)
A kérésem felétek annyi, hogy olvassatok, ha itt vagytok, és egyszerűen csak nagyon köszönöm, hogy tényleg van még, aki olvas! Köszönöm!

Szép hetet, napot nektek, és remélem mindenkinek jól sikerült az érettségije, aki írt! :)
Kitartás, mindjárt itt a nyári szünet!

Love you guys!

6 megjegyzés:

  1. Végreee *-*
    És lányok, ne verekedjetek! Viselkedjünk éretten, még ha nem is vagyunk azok :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egye fene Jenni, próbáljuk meg a lehetetlent! :D

      Törlés
  2. imádlak, nagyon hiányzott az új, de megéri várni ha Rólad van szó! :) remélem a legjobbakat a védő beszédedre!

    VálaszTörlés