2013. szeptember 29., vasárnap

News

Sziasztok Törpikék!

Van egy hírem, ami se nem rossz, se nem jó kifejezetten, inkább csak egy hír. :)
Szerettem volna, tényleg nagyon szerettem volna hetente jelentkezni egy-egy fejezettel, de eddig sem igazán tudtam ezt tartani, és sajnos ezután sem fogom. 
Nem tagadom, hogy reméltem, ennek a blognak is lesz olyan népes olvasótábora, mint anno az Eric Saades történetemnek, de nem lett, és ez nem is baj. Imádom írni ezt a sztorit is, és nincs az az ok, amiért végleg abbahagynám itt most, amikor még épp csak a kibontakozásnál tartunk. Viszont kaptam egy állást, ahol is napi 12 órában fogok dolgozni, így csak a szabadnapjaimon, és éppen, amikor erőt érzek, akkor tudok csak majd írni. Ez viszont azt eredményezi, hogy fogalmam sincs mikor jönnek majd a friss fejezetek, de ígérem, hogy jönni fognak, nem hagyom abba.
Akkor sem, ha csak egy ember olvassa, sem akkor, ha egy se. De hál'istennek, vannak, akik ide látogatnak, pipát raknak, esetleg kommentárt is hagynak. Itt ki kell emelnem Jennit, akinek hihetetlenül sokat köszönhetek, ugyanis, mindig van egy - két kedves szava hozzám, bőven kifejti a véleményét, nézőpontját a fejezettel kapcsolatban, és tudom, hogy ő az, akire bármikor számíthatok. Köszönöm! :)))
Emellett pedig Adél! Adél neked is nagyon, nagyon köszönöm, hogy olvasol, és leírod nekem általában chaten a véleményed, nagyon sokat segít és imádlak érte! :)
Szóval néktek köszönöm csajok, és az összes többi kis 8 olvasómnak is, aki szán időt a történetre!

Lényeg a lényeg, hogy írni fogok, jönnek a fejezetek, csak meghatározatlan időközönként!

Szeretetem Kiscsillagok! :)))))

3 megjegyzés:

  1. Ahogy mondod, ez egy hír, aminek örülök, mert életjel, és mert nem hagyod abba, és igen, épp kibontakozunk, aminek már a gondolata is lázba hozott :D De lehűtöm magam!!
    Jó munkát, és várom a frisset <3
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudom, hogy azzal kezdjem, hogy sajnálom, hogy nem írok, vagy kifejezzem az örömöm, hogy nem hagyod abba. :D
    Oké, akkor most már elmondtam mind a két dolgot. Mindig olvaslak, de soha sem írok, pedig én is nagyon jól tudom, hogy mennyire jól esik az írónak, ha kap visszajelzést. :/ Mindenképpen megpróbálok változtatni ezen, mert azért nem állíthatom, hogy egy komira sincs időm, még ha az írásra valóban nincs. :(
    Mindenesetre nagyon várom a folytatást! :)) (bár zárójelben megjegyzem, még mindig nem a fiúk miatt olvasom, csak és kizárólag a stílusodnak köszönhető, mert azt nagyon szeretem)
    Dalma

    VálaszTörlés
  3. Édes, kedves, aranyos Kinga! :)

    Fáziskéséssel, de jelentkezem. Pont van egy kis szabadidőm és mi más jóval tölthetném el, mint 'veled'? Na de nincs fejezet, pedig azt hittem, hogy nagyon el leszek maradva, na de mindegy. Ha 48 órás lenne egy nap, akkor sem végeznék semmivel, de úgy látom te is így vagy ezzel. Igaz, én sem igen voltam online, de ha mégis fent lettem volna, te nem voltál, szóval akkor most már értem, hogy miért. Mikor beszéltünk mi utoljára? o.O Szerintem túúúúlságosan régen volt. Én itt vagyok - fáziskéséssel, de mindig visszatalálok -, várom a fejezetet, és remélem, hogy élvezed a munkát. :) Küldenék sok-sok energiát, de sajna mostanság én sem csappanok ki belőle.
    Puszillak! <3

    VálaszTörlés