2013. június 12., szerda

Díj

Sziasztok!

Tudom, tudom siessek a fejezettel és íródik is, ígérem még hétvége előtt felkerül az oldalra, de addig is jöttem, mert hosszú idő után díjat kapott a blog.
Vagyis az igazat megvallva nem tudom, hogy ez a blog kapott-e már elismerést, így mivel elsőnek érzem, kiteszem. Nem vagyok nagyon díj kirakosgató, de ez most első, és ez megérdemli, szóval Örök Hálám  a Kedves és Tehetséges Jenninek! :))

Tartozott ehhez még pár kérdés is, amit megosztanék veletek, a válaszaimmal egyetemben. :)

Ki a kedvenc íród?
 Nincs kedvencem. Sokáig a Twilight széria szerzőnőjét tartottam annak, de aztán rájöttem, ahogy nőttem, okosodtam, olvasgattam, hogy nem jó író. Nem tűnik ki, teljesen egyszerűen fogalmaz, semmi sincs benne, amire azt mondhatnám, hogy hűha, ez igen. Ettől függetlenül meg kellett őt említenem, hiszen miatta kezdtem el írni. :) Viszont Vavyan Fable írása főleg a Mesemaratonban lenyűgözött, na az valami! :)

Szereted az állatokat?
 Nos, nem tudom, nem vagyok nagy állatbarát. Mármint kedvelem őket meg minden, de az is jó, ha nincs a közelemben egy sem. :) Igazából kedvelem a kutyákat, volt is, van is, vágyom is majd talán egy sajátra, de ha nincs, túlélem. :)

Milyen sorozatokat szeretsz?
 Huh, ez a kérdés az elevenembe talált! :D Gossip Girl, The Vampire Diaries, How I Met You Mother, Pretty Little Liars, Dokik, és biztos vagyok benne, hogy fél tucatot kihagytam, de tényleg imádom őket! :)

Melyik a kedvenc számod?
 Nehéz kérdés, általában nincs, mert folyamatosan változik. :) Talán,a miket legtöbbet hallgatok mostanában az a Punnany Massif száma minden mennyiségben, ByeAlex - Csókolom és Láttamoztam, Justin Timberlake - Mirrors, James Arthur - Impossible, Calvin Harris - I need your love és mondjuk aaaa... M83 - MidnightCity. De ez tényleg random, és még sok minden mást is hallgatok. :)

Legjobb pasi színész?
 Szintén nincs. Sokakat szeretek, és nem tudnék megnevezni egy egyént sem. :)

Hány blogot követsz?
 Talán négyet, ötöt, amit valóban el is olvasok hétről hétre. Régen sokkal többet olvastam, de most itt van a vizsgaidőszak, na meg a záróvizsgák, és se időm, se energiám. 

Kit öleltél meg utoljára?
 Azt hiszem, a barátnőmet vasárnap a Punnany koncerten, miután elbúcsúztunk és sok sikert kívánt másnapra a vizsgákhoz. :)

Kedvenc virág?
 Lehet, hogy sablonos, de élek halok a rózsákért, főként a vörösért. Ezen kívül, ha csak valamiféle kedves virágról van szó, akkor a nárcisz illata vonz, az orgonáé, és a mézvirágé. 

Színész vagy énekes lennél inkább?
 Színész mindenféleképpen. Mindig is érdekelt, nagy álmom talán még ma is, hogy színésznő legyek, de az életnem hozta úgy, és lehet, hogy béna is lennék benne. Talán csak a hírnév vonz, a csillogás és ismertség.

Mi a véleményed a keleti kultúráról?
 Szép, de távoli és nekem ez pont meg is felel. Nem vagyok az a típus, aki feltétel nélkül tiszteli a hagyományokat és szokásokat, érdekelnek a miértek, hogy nekem mégis miért kéne tartanom magam ezekhez az elvekhez. Lázadó típus vagyok, nagyszájú, és bár nehezen ismerem be, néha kissé bunkó is. Ez ott, legalábbis az én nézeteim szerint, nem tolerálható viselkedés. Szóval jobban tetszik az úgynevezett szabadság, ami itt adatik meg. :)

Ennyi lett volna a kérdés és válasz áradat, én pedig ismételten köszönöm a díjat! :))

Végül, de nem utolsó sorban, köszönöm az eddigi és újra felélesztett támogatásotokat!
Mindjárt itt az év vége!
Csók néktek, legyetek jók!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése