2013. július 1., hétfő

Késés, bocsánatkérés, informálás

Sziasztok Tisztelt Olvasók!

Tudom, hogy már hoznom kellett volna a frisst, és tudom, hogy kések és minden egyéb, de amint letettem a napokban a vizsgáim, és befejeztem a fősulit - ez pontosan hétfőn történt meg, négyes átlaggal, szóval köszönöm a támogatást, és hogy szurkoltatok, segített - már mentem is - kedden - EFOTTra, ahol eltöltöttem az egész hetet. Mármint a fesztiválhetet és vasárnap jöttem haza. Ma regenerálódtam és holnap már megyek is tovább a VOLTra, majd pedig csütörtökön további programra.

Szóval mindenkitől elnézést az eddigi csúszásért, ma is írtam a fejezetet, de nagyon szánalmasra sikeredett és mindössze öt oldal van meg belőle, így ez csúszni fog, remélhetőleg szerdára, akkor már megpróbálom befejezni és feltenni, bár egyelőre lehetetlen feladatnak ígérkezik. :D

Ha nem szerdán hozom, akkor viszont jövő héten érkezik, addigra itthon leszek. :)
Köszönöm a türelmet, ha még van nektek, köszönöm, hogy még vannak, akik kitartanak mellettem, olvasnak és támogatnak!

További jó éjt, szép hetet, és legyetek jók/rosszak!
Élvezzétek a nyarat!

Addig csókollak, ölellek Titeket!


FESTIVAL TIME FOREVER!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése