2012. december 30., vasárnap

Blog díj

Sziasztok!



Nem akarlak összetörni titeket, de egyelőre nem fejezettel jelentkezem. :)
Még régebben kaptam egy díjat Alisha-tól, de a műtétem és a karácsony is bezavart, így sajnos teljesen kiment a fejemből, hogy büszkélkedhessek vele. 
Viszont, most itt vagyok. Ez a blogom első díja, nagyon megtisztelő, és köszönöm szépen neked! :))
Vannak szabályok is, amiket meg is osztok veletek:

Szabályok:

 1. Írj magadról 11 dolgot!
 2.Válaszolj 11 kérdésre!
 3. Írj 11 kérdést!
 4. Küld tovább 11 blognak!
 
Írj magadról 11 dolgot:
1.; Éltem egy évet Angliában, hihetetlenül megfogott, így visszakívánkozom, amint befejeztem a sulit.  
2.; Csoki, chips, édességek majdnem minden mértékben, semmi nem érdekel, ha róluk van szó. :D
3.; Nem nagyon szeretem a szép lányokat, mert szépek. Szóval csupán az irigység beszél belőlem, de sajnálom, ez van. Én is szép akarok lenni! :D
4.; Ezen blogom előtt Eric Saade-ról írtam, imádom a srácot, a kinézete és hangja megfogott.
5.; Sokat káromkodom, ami nem éppen szép szokás, de ha kell, tudom kontrollálni. Igazából nem úgy tekintek rá, mint undorító szokásra, sokkal inkább viccesnek, mulattatónak tartom, ha valaki csúnyán beszél.
6.; Nem olvasok Szent Johanna Gimit! :D
7.; Gossip Girl, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, How I met Your Mother minden mennyiségben, bár legelső elvesztése rosszul érintett.
8.; Most festettük ki a szobám, hogy minden passzoljon az újonnan kapott függőszékemhez. Csodálatos lett! *.*
9.; Los Angeles, és maga Amerika nagyon, nagyon vonz, így oda is szeretnék kijutni egyszer, ha majd lehetséges lenne.
10.; Színészet. Színész szeretnék lenni, annyira jó lehet, de azt hiszem, nekem majd csak a rendezvényszervezés jut. 
11.; Egy sikeres és olvasott blog írása az álmom, szóval most erre hajtok. :)

Válaszolj 11 kérdésre:

1. Hogyan látod magad 10 év múlva? Család, barátok...
Nos, nem tudom. Remélem éppen Angliában dolgozom valamit - remélhetőleg a rendezvényszervezésben -, barátom van, akivel együtt élek, de gyereket nem szeretnék. Legalábbis tíz év múlva még nem. Bár lehet az már késő, mindegy. :D
 
2. Mit érzel olyankor, amikor írsz? Ki tudod írni magadból a fájdalmat/szomorúságot?
Amikor írok, akkor azon vagyok, hogy az éppen a fejemben lezajló jelenetet, ami filmként pörög, valahogy leírjam, elképzelhetővé tegyem, átérezhetővé, olvashatóvá. Azt szeretném írni, ahogy a szereplőim éreznek az adott szituációban, nem úgy, ahogy én, úgyhogy általában csak akkor írok, amikor jó kedvem van, vagy éppen csak úgy elvagyok. :D

3. Melyik volt életed legmeghatározóbb napja?
 Húha, talán azt hiszem, az, amikor már a repülőn ültem Angliába tartva, és kezdett realizálódni bennem, hogy hátrahagytam a családom, az iskolám, a barátaim, az életem. Hihetetlen volt, és talán a legmeghatározóbb. 

4. Ha nyernél a lottón, mire költenéd a pénzt?
Családomnak segítenék, megadnék nekik mindent, szóval letudnánk az összes törlesztést, meg kocsi fizetést, meg ezeket a szarságokat. De nem kürtölném szét, magamban tartanám, és csak akkor költenék, mikor kéne, egyszóval, nem szórnám a pénzt. Természetesen egyből elkezdenék Gucciban járni. :D
 
5. Tartod a kapcsolatot az általános iskolai/gimnazista barátaiddal?
Bizony, de még mennyire! Azokkal tartom a kapcsolatot, akikkel már akkor is jóban voltam. Hál' istennek a legjobb barátaimnak mondhatom őket. 
6. Mennyire vagy Facebook-, Twitter-függő?
Nagyon, azt hiszem. Ha felébredek a mobilomon szóló ébresztőre, az első, amint magamhoz tértem, hogy kézbe veszem a telefont, és meglesem a Facebookom. A Twitter is különleges az életemben, de vele lazább a kötelékem. Amúgy pedig ha kell, simán elvagyok nélkülük, tehát nem fáj, és nem halok bele, ha egy hétig nélkülöznöm kell például az internetet és vele együtt ezt a kettőt is. 

7. Melyiket szereted jobban: ha rólad készítenek fotót vagy te fényképezel?
Mivel nem tartom magam szépnek, a kamera másik oldalán szeretek állni. Ellenben valamiért mindig dolgozik bennem egy bizonyos mértékű  kíváncsiság, hogy vajon mennyire lettek rólam rosszak a képek, vagy hogy lett-e jó. Így végeredményben azt kell mondjam, jobban szeretem, ha fényképeznek, de nem kerül ki sehova a sok rettenetes kép. :D

8. Mióta vagy Directioner? :)
Jó, kérdés. Szerintem tavaly október óta. Angliában akkortájt adták a What Makes You Beautiful-t, ami már elsőre megtetszett. De akkor még keveset tudtam a srácokról. Szóval talán egy fél éve mondhatom magamról azt, hogy próbálok többet megtudni róluk. :) 

9. Melyik fiúban mi fogott meg első ránézésre?
Zaynben a külső, és a rossz fiús megjelenés.  Mindig is ők vonzottak. :D
Harryben... semmi? :D Nem tartom különösebben helyesnek, kedvesnek, vagy bármi másnak. Egy- egy történetben viszont eszméletlenül jól van megformázva és azokba a karakterekbe szerelmes lettem, ezáltal belé is olykor-olykor. Viszont tagadhatatlanul szép a szeme. A göndör fürtök meg... nem jön be. :D Viszont fantasztikus a hangja, ez tagadhatatlan!
Liamben a külső, és a belső együtt. Nem tetszett egészen a One Thing-ig. Ott viszont ő volt a kedvencem. Helyes volt. És talán ő az egyetlen, aki Twitteren is törődik a rajongókkal. Kedves srác lehet.
Louisban az arca, a szeme, a mosolya, és a hangja. :D A hangja főleg akkor, amikor csak szimplán beszél, az akcentusától meghalok. Édes feje van, és aww.. :D *Personal Favourite*
Niallben pedig abszolúte semmi. :) Bár elismerem, hogy nélküle nem lenne ugyanaz a csapat, és bár elsőre nem tűnt ki a hangjával, mostanra elképzelhetetlennek tartom, hogy ne csendüljön fel egy-egy dalban.
Remélem nem törtem össze senkit. :)

10. Melyik a kedvenc számotok a One Direction-től és miért? :)
Nem tudom, igazából most az Over Again. De a második albumról szinte most mindet imádom a pörgősségük, vidámságuk és lendületességük miatt. És a Little Things-it is szeretem, főleg, mivel Ed írta. :)

Írj 11 kérdést:
 
1.: Mi alapján választod ki a mellékszereplőid/szereplőid képeit, személyeit a történethez? Már ha vannak. :)
2.: Mi vett rá az írásra?
3.: Vannak olyan blogírók, akik nagy hatással voltak az írásodra? Akár magyar, akár külföldi viszonylatban?
4.: Szórakozásból írsz, vagy pedig terved, hogy egyszer majd író légy?
5.: Mi alapján adsz személyiséget a szereplőidnek? Barátaid, ismerőseid adnak jellemükkel ihletet, vagy teljes mértékben te alakítod ki őket úgy, ahogy éppen jönnek?
6.: Megéled a szereplőid érzéseit?
7.: Miért ezt az énekest/színészt választottad fanfictionöd főszereplőjévé?
8.: Mit gondolsz, mit szólna a hírességed, ha meglátná, amit róla írsz?
9.: Ha lehetne öt kívánságod, melyek lennének azok?
10.: Mi a világ egyik legnagyobb problémája, amit ha lehetne, te helyrehoznál?
11.: Mi azon reális képzelésed, ami lenni szeretnél? Azaz mit szeretnél, mi legyen majd a foglalkozásod?
11+1: Mi a jövődet érintőleg a legnagyobb félelmed?

Küldd tovább 11 blognak:
Well, ez nem fog összejönni, legyen kevesebb, viszont ők mind fantasztikusak :)

 
 
 
 
 
Köszönöm a figyelmeteket! :)))

Csók néktek xx
 
 


3 megjegyzés:

  1. Jaj Drága!

    Nagyon de, nagyon szépen köszönöm neked, hogy gondoltál rám. :) <3<3<3

    Love

    Love_Day

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! :))

    Hihetetlenül köszönöm! :)) ♥

    6. dologhoz magadról: MÉG! Majd meglátjuk...
    És még volt valami, de elfelejtettem, majd megbeszéljük. :D

    Puszii♥

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Jajj, nagyon szépen köszönöm a díjat, és azt is, hogy gondoltál rám! :) <3

    ölel,Vanity

    VálaszTörlés