2012. október 5., péntek

Kezdetek...

Sziasztok!



Váó, furcsa újra itt lenni és blogolni. :)
Nem tudom, hogy idetévednek régi nagyon kedves ismerősök is, akik olvasták valamelyik másik történetem, vagy hogy egyáltalán lesz-e olyan, aki kíváncsian olvassa majd eme sorokat, de őszintén remélem, hogy igen. :)
Nina Law-ként publikáltam korábban is, előző történetem Eric Saade témájú volt, de megváltam a fiútól, és One Directionba kezdek. Azért is áll közel a szívemhez a banda, mert egy évet töltöttem Londonban, így teljes mértékben szinte minden napomat körüllengte a rajongás. Mindenhol ott voltak, sehogy sem lehetett elkerülni, hogy ne ismerjem meg őket. :)
Szóval megpróbálkozom egy fanfic írásával. Nehéz dolgom van, mert rengeteg csodálatos történet van, de kérlek, még ne írjatok le, komolyan megpróbálom a tőlem telhető legtöbbet. :D

Köszönöm, ha olvastok! :)
Itt is van egy kisebb tartalom ismertető, amit mindig meg is fogtok találni a lap alján.



"Olivia Clare White Ausztráliából költözik át családjával a szigetországba, Nagy-Britanniába.
Látszólag mindent elvesztett és semmi kedve sincs a hideg és nedves Angliához, egészen addig a pillanatig, míg meg nem ismerkedik egy feltörekvő fiúbanda tagjaival.
Az élete hatalmas fordulatot vesz, amint megérinti az angol szerelem, új barátokat szerez, és akaratlanul is élete összefonódik a hírességekkel. Mindeközben pedig kiderül, hogy a One Direction nevű fiúbanda első albumán megjelenő számok szövegei hogyan is íródtak meg, hisz mindegyik dal mögött egy történet lakozik, amiknek most felfedjük a kilétét. ♪"

Amint hazaértem hozom nektek a bevezető fejezetet, remélem majd elnyeri a tetszéseteket! :))

Csók; 
Nina 

1 megjegyzés:

  1. Szia drága!

    Nem tudom, hogy emlékszel -e rám, még az Eric -es blogodról! Aki már egy jó ideje nem hallatott magáról, nálad. Amiért ég is a pofám... :S
    Nagyon szerettem az Eric -es blogodat, és csodálatosabb befejezést nem is olvashattam volna, mint amit olvastam. :)

    Örülök, hogy nem hagyod abba az írást. És, hogy mostantól olvashatom az újabb történetedet. Amelyet, igyekszem majd követni, és véleményezni is. :)
    A bevezető... azaz az alapsztorit, nagyon érdekesnek találom. és tetszik is. azt kell, hogy mondjam. :)
    S, kíváncsian várom, hogy mikén fog kibontakozni a történet. Hogy, milyen fordulatok fognak majd következni. És, úgy egészben kíváncsi vagyok a törire, amelyet remélem majd hamarosan olvashatok is tovább. :)

    S, ha esetleg benne lennél egy link cserébe, akkor kérlek jelezd nekem. Akár itt a blogodon, akár nálam - a : http://azeletemszivasnelkuled.blogspot.hu/ - omon. :)

    Csók:
    Dóry

    VálaszTörlés